het schema hieronder werkt naar de Ten Miles.We gaan de komende maanden met onderstaand schema werken, KUN JE EEN KEER NIET DAN KUN JE INHALEN
we gaan er wel vanuit dat je zelf minimaal 1x een duurloop van 60 tot 90 minuten doet….dat kan natuurlijk op woensdagavond
Onder het schema zie je dat bijv D 2 betekent: duurloop, dat is natuurlijk JOUW duurlooptempo  
datzelfde voor termen als extensief: dat is niet zo snel maar met korte hersteltijd, maar wel JOUW snelheid
intensief is daarentegen een pittig tempo voor JOU, maar met wat lange hersteltijd  
let op ga tussen de onderdelen NIET wandelen, maar blijf dribbelen, alleen wandelen als het staat aangegeven
    trainingen voor de TILBURG TEN MILES 3 september 2017
         
  Datum extra info groep 1 groep 2
      schema is gericht op TTM   (3 sept) voor gr 1 en 2 schema is gericht op TTM   (3 sept) voor gr 1 en 2
         
zo 7-mei   Extensieve*Interval 8 x 2 min P 2 min als gr 1     6x 2 min
zo 14-mei   D3 8x 4 min pauze: 2 min dribbelen D3 6 x 4 min pauze: 2 min dribbelen
zo 21-mei   duurloop 15 min D2 +5 min D3+10 min D2+5 min D3    duurloop 10 min D2+3 min D3 P3min herhaal 2x
dond   hemelvaart 25 mei Extens.* Interv.10 x 2 min pauze: 2 min wandel Extens. Interv. 6 x 2 min pauze: 2 min wandel
zo 28-mei marathon Tilburg/H eik heilige eik, of lange rustige duurloop 75 min of 60 min
zo 4-jun PINKSTEREN, estafette , of 10x korte afstand in Dmax en dat herhalen, let op eerst goed opwarmen
ma 5-jun 2e Pinksterdag duurloop 3x 20 min   1xD2 1xD3 1xD2 duurloop 3 x 15 min 1xD2 1xD3   1xD2
zo 11-jun   duurloop D2   lange route 75 min duurloop D2 middel lang 50/60 min
zo 18-jun   Extens. Interval 8x 4 min pauze: 2 min dribbel Extens.Interval 6x 4 min pauze: 2 min dribbel
zo 25-jun   Extens.Interval 12 x 2 min pauze: 2 min dribbel Extens.Interval 10 x 2 min pauze: 2 min dribbel
zo 2-jul   Tempotraining* 6x 8 min D3 - pauze: 3 min dribbel Tempotraining 4 x 8 min D3 pauze: 3 min dribbel
zo 9-jul   Extens.Interval 15 x 2 min pauze: 2 min dribbel  Extens. Interval 10 x 2 min pauze: 2 min dribbel
zo 16-jul start zomervak PO/VO fartlek snelheid D2>D3 onverhard 60 min fartlek snelheid D2>D3 onverhard 45 min
zo 23-jul   Duurloop D2 40 min + 15 min D3 Duurloop D2 30 min + 10 min D3
zo 30-jul   Extens.Interval 12 x 4 min pauze: 2 min dribbel Extens.Interval 8 x 4 min pauze: 2 min dribbel
zo 6-aug   intensief steigerung 5 x 5 min P hartslag     120 bpm steigerung 5 x 5 min P hartslag 120 bpm
zo 13-aug   intensief piramide 4-8-10-12-10-8-4 P hartslag   120 bpm intensief piramide 2-4-6-8-6-4-2 P hartslag 120bpm
zo 20-aug zelftest in TTM tempo intensief 30 min tempoloop D3 hartslag 80%max intensief 20 min tempoloop D3 hartslag 80%max
zo 27-aug eind zomervak PO/VO rustige training 3 x 12 min D2 pauze: 5 min dribbel rustige training 3 x 8 min pauze: 5 min dribbel
zo 3-sep TTM   3 september TTM TTM
         
    Type looptempo   extensief= matige versnelling en korte rust
    DH(erstel) blijven lopen !    intensief = forse versnelling en lange rust
    D1: langzame duurloop   tempoloop = boven duurloop D3
    D2: duurloop                     
    D3: snelle duurloop    
    D max     voluit    
    P rust